رئیس جمهور منتخب در همایش سپاس در حضور فعالان ستاد مرکزی گفت: اصلاحات دفاع از فرد و گروه و جناح خاصی نیست. اصلاحات یعنی راهی را برویم که انصاف و عدالت در همه کشور مستقر شود.

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود پزشکیان ، رئیس جمهور منتخب در همایش سپاس در حضور فعالان ستاد مرکزی در ادامه افزود:‌ ما می‌توانیم اگر دست به دست هم دهیم و انصاف و حق را رعایت کنیم، اگر به نخبگان، تولیدکنندگان و کاربلدها میدان دهیم.

وی افزود: ایرانی قادر است عزت و سربلندی را دوباره به خاک و سرزمین برگرداند، کمک کنیم که این راه را برویم و اگر اشتباه کردیم، حضرت علی می‌فرماید: از اینکه مرا به حق توصیه کنید و به سمت عدالت ببرید، خود را محروم نکنید. علی می‌گوید من بالاتر از این نیستم که خطا نکنم، من که نه علی هستم و نه معصوم. حتما جایی که اشتباه می‌کنم و انصاف رعایت نمی‌شود به ما بگویید.

پزشکیان گفت:‌حضور مقام معظم رهبری اگر نبود، این اتفاقات شکل نمی‌گرفت و این آگاهی و درایت رهبری بود که اجازه نداد یک عده همچنان مداخله کنند و نگذارند این صحنه‌ها بوجود بیاید.

او در ادامه اضافه کرد: ما باید جوابگو باشیم و نباید امید مردم را به ناامیدی تبدیل کنیم؛ نباید کاری کنیم که مردم احساس کنند ما هم به آنها دروغ گفتیم. ما صادق خواهیم بود و تلاش می‌کنیم با تمام وجود برای ایران و کشور صادقانه خدمت کنیم و قدردان همه مردم و قومیت‌های ایران هستم و امیدوارم که شرمنده شما و نسل آینده نباشم.

کد خبر 869393
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سرباز رهبر IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    0 0
    ای کاش این همدلی و همراهی که الان شما ها می خواهید زمان شهید رئیسی انجام می دادید اما باز ما برای سرافرازی نظام جمهوری اسلامی با شما همراه می شویم در ضمن عزتی که شما می خواهید دوباره به ایران برگردانید با دیپلماتی التماسی بر نمی گردد با دیپلماتی مقاومت انجام پذیر است همین راهی را که شهید رئیسی رفت شما هم لطفا بروید
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    0 0
    همه اش حرف های تکراری این ها را همه حفظ شدند از بس همه جا گفتید
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    0 0
    این همه لطفی که شورای نگهبان از اول انقلاب به این گروه کرده خود اصلاح طلب ها به خودشون نکردند
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    0 0
    خودمان را فریب ندهیم همه اطرافیان شما که افراد یک جناح خاص هستند و یا دارای پرونده قطور